Pavla Kaňková
+420 771 297 711
Pulzné prieskumy sú kratšie, cielené dotazníky, ktoré sa realizujú obvykle niekoľkokrát ročne, väčšinou kvartálne.
Ideálne je kombinovať pulzné prieskumy s komplexnejšími prieskumami spokojnosti, angažovanosti a lojality. Zachytíte tak nielen drobné pohyby v čase, ale získate aj „celkovú snímku“ firmy.
Cieľom tzv. pulzných prieskumov nie je obsiahnuť všetko, ale rýchlo a efektívne zachytiť aktuálnu náladu v tíme či firme, vybranú tému či metriku – stres a preťaženie, ponímanie hodnôt, dôveru vo vedenie. Často sa tiež využívajú na overenie vplyvu zavedenia nových benefitov, organizačných zmien alebo napríklad prechodu na hybridný model práce. Na rozdiel od rozsiahlych ročných prieskumov spokojnosti bývajú tieto pulzné dotazníky zamerané na aktuálne témy, nálady alebo konkrétne zmeny vo firme.
Vďaka svojej stručnosti (často 5 – 10 otázok) sú jednoduché a rýchle z hľadiska vyplnenia aj čo sa týka interpretácie výsledkov.
Pulzné prieskumy pomáhajú firmám „zachytiť signály“, skôr než sa z nich stanú problémy.
Hlavné charakteristiky pulzných prieskumov:
Výhody pulzných prieskumov:
Nevýhody pulzných prieskumov:
Pozrite si ukážkovú výstupnú správu pulzného prieskumu.
Zaujímajú vás Zamestnanecké prieskumy – tradičné či pulzné? Potrebujete nastaviť meranie angažovanosti, spokojenosti či lojality? Kontaktujte nás na info@tcconline.cz alebo na +420 771 297 711.
Čo sú pulzné prieskumy? Aké majú výhody a riziká? Tip pre vás: využite ich efektívne v kombinácii s hlbšími prieskumami spokojnosti a angažovanosti.
19. 09. 2025
Externé vs. interné porovnanie, priemery vs. percentily, trendy vs. absolútne hodnoty – benchmark môže byť dobrý pomocník, ale aj...
14. 08. 2025
Firemná kultúra nie je o sloganoch na chodbách ani o farebných prezentáciách na poradách. Odráža sa v každodenných situáciách...